9 Tips om hem voor de rest van je leven hard te houden

0

Alle gezondheidsproblemen hebben een effect op je penis, zegt Steven Lamm, M.D., een assistent professor aan de New York University School of Medicine en de auteur van The Hardness Factor: How to Achieve Your Best Health and Sexual Fitness at Any Age.

“Een 50-jaar-oude man die gezond is, presteert waarschijnlijk net zo goed als iemand van 30 de niet in vorm is en rookt en drinkt,” zegt Dr. Lamm.
Hoewel bloedtoevoer essentieel is voor keiharde erecties, spelen andere fysieke en mentale gezondheidsfactoren ook een rol in een goede werkzaamheid van de penis.

Als je gestrest bent van het werk of door een slechte relatie, wanneer je last hebt van depressies, je verslaafd bent aan alcohol of drugs, je veel te dik bent en niet in vorm bent, zal dat wonder tussen je benen niet zo goed werken als het moet.

Gelukkig is er veel wat je kunt doen om je lid goed staande te houden zodat je nog steeds seks kunt hebben op je 80ste – en zelfs nog daarna. Hoe is dat als motivatie om weer in vorm te zijn? Doe je genitaliën een plezier.

1. Verlies dat buikje
Eet gezond en sport regelmatig om dat ideale lichaamsgewicht te bereiken en het vet rondom uw middel te verliezen. Vet rondom je middel blokkeert testosteron die tot je beschikking dient te zijn, wat daardoor weer je seksuele prestaties beïnvloed. Een dikke buik is een slecht teken voor je algehele gezondheid – inclusief je seksuele gezondheid.
Je penis is een barometer voor je hart en vaten of een “kanarie in een kolenmijn” die je kan waarschuwen voor aankomende problemen. Dit omdat vaten in de penis nauwer zijn dan coronaire vaten. Wanneer plak en het verharden van de aderen begint, zal dit eerst effect hebben op je erecties.

  • Fleshlight Stamina
  • 2. Stop met Roken
    “Roken heeft een slechte invloed op de bloedvaten en weerhoudt ze ervan op overal snel op te reageren,” zegt Dr. Lamm.
    Nicotine verminderd de bloedtoevoer naar de penis en maakt erecties minder sterk. Het is medeverantwoordelijk voor de opbouw van plak in de anderen wat rokers een dubbele kans geeft op erectieproblemen.

    3. Neem Elke Dag Een Wandeling
    Wanneer je sport, verhoogt dit de bloedtoevoer – bloed gaat naar de endotheliale cellen (die uw bloedvaten omringen) en stimuleren deze om stikstofoxide aan te maken. Een belangrijke chemische stof als het aankomt op het krijgen van een erectie.

    “Hoe gezonder een man is, hoe meer stikstofoxide hij produceert en hoe harder zijn erectie is,” zegt Dr. Lamm.
    Ook is het aangetoond dat sporten net zo effectief is als medicatie voor het verminderen van lichte depressies, die ook een slechte invloed hebben op erecties.

    4. Controleer je Ballen
    Balkanker treft bijna 8.000 mensen per jaar, meestal jonge mensen tussen de 15 en 40 jaar. Wanneer dit vroeg is ontdekt, kan balkanker in meer dan 95% van de gevallen genezen worden.
    Wanneer dit echter niet gevonden wordt, kan het zich verspreiden naar andere delen van het lichaam. Controleer ze dus eenmaal per maand.

    5. Ga Vroeger Naar Bed
    Testosteron bereikt zijn piek in de ochtend voor mannen. Dus een onregelmatig slaappatroon of minder dan 7 uur slaap kan invloed hebben op de kwaliteit van je slaap en seksuele gezondheid.
    Slecht slapen wordt ook geassocieerd met veel gezondheidsproblemen die bijdragen aan seksuele problemen inclusief hoge bloeddruk, slaapapneu en diabetes.
    Slapeloosheid is een landelijk probleem. Een studie van 8000 volwassenen uitgevoerd door onderzoekers aan Stanford University heeft aangetoond dat 1 op de 5 Amerikanen last heeft van chronische extreme slapeloosheid.

    6. Eet Meer Vis
    De Omega 3 vetzuren DHA en EPA zijn goed voor de gezondheid van het hart en de penis. Maar gifstoffen zoals PCB en dioxines in sommige vissen kunnen je op een slechte manier verrassen en je zaadcellen verminderen, net zoals je testosteron.
    Probeer grote blauwvis, gestreepte baars en gekweekte zalm te vermijden. PCB en dioxine verzamelen zich meer in het vetweefsel van deze vissen in plaats van de jongere, kleinere vissen of soorten zoals wilde zalm, gestreepte tonijn of zeebaars.

    7. Neem Supplementen
    Als je niet 3 porties vette vis per week eet, neem dan 2 omega 3 vetzuur supplementen op dagelijkse basis met een totaal aan 300 milligram aan DHA en 400 mg aan EPA als soort van een verzekering.
    Overweeg ook om antioxidanten zoals Pycnogenol (80 mg) en L-arginine (3 gram) op dagelijkse basis te nemen. Deze beschermen je endotheel tegen schade en voorzien in het gebruik van stikstofoxide.

  • unibet
  • 8. Drink Gematigd
    Een glas rode wijn kan dan een goede invloed hebben op het libido, maar een volle fles kan een slechte invloed hebben op uw hersen-penis circuit en elimineert de kans op een erectie.
    Klinische studies hebben aangetoond dat alcohol depressies kunnen veroorzaken in de hersenen, wat uw angst en seks afremt, maar meer alcohol kan het tegengestelde effect hebben.
    In een studie hadden mensen met een alcoholpromillage tussen 0.06 en 0.09 problemen hadden met ejaculeren tijdens masturberen. Een andere studie heeft de zwelling van de penis tijdens erotische stimulatie gemeten. Mensen die drie of meer gemixte drankjes hadden gedronken binnen 2 uur, konden geen erectie krijgen.
    Na verloop van tijd kan chronisch gebruik van alcohol hormonale veranderingen en chemische veranderingen in de hersenen aanbrengen wat een slechte invloed heeft op uw seksuele prestaties. Alcoholisme is ook gelinkt aan gynaecomastie en het krimpen van de penis en testikels.

    9. Relax en ontspan
    Vooral bij mannen kan stress een vecht -of- vlucht respons teweeg brengen.
    Wanneer dit gebeurd, overspoelt het zenuwstelsel je lichaam met stresshormonen zoals adrenaline. Adrenaline stroomt snel naar het hart om het sneller te doen kloppen en de bloedvaten te doen samentrekken zodat het bloed wordt afgevoerd waar het nodig is om tegen de stress te vechten; de spieren, niet je penis.
    Het hoeft geen directe stress te zijn die problemen kan veroorzaken. Chronische mindere stress zoals een moeilijke baas, opkomende deadlines en angst voor financiele rampen kunnen een slechte invloed hebben op erecties en libido. Gelukkig kan sporten, slaap en een goed dieet helpen om stress tegen te gaan.

    Share.

    Leave A Reply