5 Tips voor Mannelijke Seksuele Gezondheid

0

Als we denken van de mannelijke seksuele gezondheid, springen onze gedachten springen vaak meteen over naar soacontroles en een ongemakkelijk jaarlijkse afspraak met uw huisarts na uw 40e. Er zijn talloze manieren waarop u uw lichaam kunt verzorgen om de seksuele gezondheid te waarborgen. We kijken naar de 5 beste dingen die je kunt doen voor sterkere seksuele prestaties.

1. Kegel Oefeningen voor mannen
De meeste mensen associëren kegels of bekkenbodemoefeningen als iets dat alleen vrouwen doen om hun spieren te versterken om zo te herstellen van de bevalling. Echter, niet alleen vrouwen kunnen baat hebben bij het trainen van hun pc-spieren. Bij beide geslachten kunnen zij helpen in geval van urine-incontinentie, en bij mannen kan het de bloedtoevoer naar de penis verhogen wat helpt bij erectiestoornissen. Het regelmatig doen van Kegels (die overal kunnen worden gedaan, op elk moment, voor slechts een paar minuten) kan helpen om sterkere erecties te bevorderen en de controle over de ejaculatie te verbeteren.

  • unibet

  • Om Kegel oefeningen voor mannen te doen, moet u eerst de spiergroep vinden. Uitstrekt vanaf het schaambeen naar het staartbeen, is het de spier die je het makkelijkst kunt vinden (en trainen), maar het stopt en start de stroom van urine. Wanneer er niet geplast wordt, kan deze ook aangespannen worden met een stijve penis, waardoor het op en neer beweegt. Gewoon aanspannen, vasthouden, ontspannen en herhalen! Het is belangrijk bij het trainen van uw pc-spieren, om de adem niet vast te houden, of je buikspieren en bilspieren te spannen. Die spieren zijn ook belangrijk voor goede seks, maar moet apart worden getraind om het meeste uit uw Kegels krijgen.

    2. Core Spierkracht voor Seks
    U zou zich kunnen richten op het trainen van uw core om het type wasbord te krijgen dat mensen gek maakt, maar er zijn meer praktische toepassingen voor die sixpack. We weten dat een sterke kern ons helpt om onze evenwicht beter te handhaven, waardoor de meer acrobatische seks posities makkelijker te doen zijn, maar de buikspieren, evenals uw heupbuigers, zijn van cruciaal belang voor het behalen van langere seks sessies.

    Sterkere buikspieren (met hulp van de bilspieren en hamstrings) zal u helpen met langere stuwkracht, maar heup flexibiliteit mag niet worden genegeerd. Omdat de meesten van ons aan een bureau zitten de hele dag, zijn onze heupbuigers passief, waardoor ze kort en zwak zijn. Doe een forward lunge die je het gevoel geeft dat je de heupen strekt of doe een floor-slide mountain climber oefening om uw lenigheid te verbeteren.

    3. Cardio Oefeningen voor betere seks
    Soms laat passie ons buiten adem, maar het mag niet 5 minuten tijdens het starten van seks gebeuren, en zo elke nacht weer. Vele sportschool fanatiekelingen kunnen cardio negeren als ze proberen spieren te kweken, maar het is een belangrijk onderdeel van fitness binnen en buiten de slaapkamer. Het helpt met het soepel blijven voor en na het gewichtheffen, en natuurlijk is het een belangrijk onderdeel voor het verbeteren van de bloedstroom over uw gehele lichaam, alsmede voor het verhogen van uw longcapaciteit.

    Gecontroleerde ademhaling kan zeer nuttig zijn tijdens de seks. Het helpt u om kalm blijven, wat helpt bij faalangst (wanneer erectiestoornissen of voortijdige ejaculatie een probleem zijn). Het verhoogt ook zuurstof naar je spieren, dat u ervan weerhoudt om snel moe te worden en kan u helpen langer seks te hebben voordat u tot een orgasme komt. Om uw ademhaling tijdens de seks te beheersen, moet u zich simpelweg gewoon concentreren op de ademhaling van diep binnenin je buik, en er werk van maken om het ademhalen te vertragen en vast te houden wanneer u voelt dat u bijna klaarkom.

    4. Wat te eten om het Libido te Boosten
    Oesters kunnen helpen bij het stimuleren van het libido (ze zitten vol met zink,), maar er is meer te doen dan dit weg te slurpen met wat wijn op date night. Voedingsmiddelen zoals kikkererwten, cashewnoten, pinda’s, walnoten en wortelgroenten bevatten L-Arginine, dat de bloedsomloop stimuleren, wat cruciaal is voor erecties.

  • erovibes
  • Zalm en tonijn zijn beide eiwitrijk en zitten vol met vitamine D, die helpt met de aanmaak van testosteron. Ze zitten ook vol met omega-3 vetzuren, die goed zijn voor je hart, maar consumeren met mate is belangrijk. Breng variatie met zwarte en witte bonen of avocado voor een lager LDL-cholesterol (low-density lipoproteine, aka ‘The Bad One’.) Als u bezig bent om zwanger te worden, heeft onderzoek aangetoond dat het eten van rode druiven (met de huid) de beweeglijkheid van de zaadcellen verbeterd.

    5. Voordelen van een Prostaat Massage
    Het verzorgen van uw prostaat is een van die zeldzame gevallen waarin een gezondheid en plezier elkaar volledig overlappen. De kleine, walnoot achtige klier onder de blaas is waar sperma gedeeltelijk wordt aangemaakt. Terwijl reguliere orgasmes de opgeslagen sperma zal vrijgeven, kan er wat achterblijven, wat kan leiden tot een ophoping van bacteriën en dit kan zwellingen veroorzaken. Dingen zoals genitale problemen, erectiestoornissen, en vaak urineren zijn vaak te wijden aan uw prostaat.

    Gelukkig is er een oplossing: prostaat massage. Het masseren van uw prostaat, wat naast het verhogen van zaadvocht en circulatie, ook sterkere en zelfs meerdere orgasmes kan veroorzaken bij mannen. Om dit te behalen, kan u of uw partner de vinger te gebruiken om deze over op de prostaat te bewegen. Tijdens een solo of tijdens gezamenlijke seks, kan dit niet altijd makkelijk zijn, dus het gebruiken van een prostaat massage speeltje zoals Loki Wave haalt verwijderd de problemen van prostaat stimulatie met een slank, gebogen lichaam die perfect past bij uw anatomie.

    Conclusie
    Trainen en juist eten lijken soms op het tegenovergestelde van plezier en genot. Voor jezelf zorgen kan je seksleven verbeteren wat op zijn beurt zorgt voor een betere gezondheid.

    Share.

    Leave A Reply